Zlá krv - dobrý biznis. UFC pripomína najväčšie rivality
Kedysi úvodná reč rozhodcu pred zápasmi UFC zahŕňala aj výzvu, aby si bojovníci tľapli rukavicami a pozdravili sa pred bojom. Táto výzva bola neskôr doplnená dodatkom "pokiaľ chcete". Organizácia si veľmi dobre uvedomuje, že trocha "zlej krvi" a nevraživosti pred zápasmi zvýši záujem o samotný duel a ten sa potom predáva oveľa lepšie ako keď si bojovníci prejavujú veľký rešpekt a nič špinavé jeden na druhého nevytiahne.
"Zlá krv - dobrý biznis" uviedla organizácia cez sociálne siete svoje najnovšie video, ktoré sa venuje práve rivalitám. Viackrát sa v ňom objavuje aj Conor McGregor, ktorý sa dokázal dostať poriadne hlboko do hlavy Josemu Aldovi, Nateovi Diazovi aj Chabibovi Nurmagomedovovi. Posledné dve mená navyše sú predmetom špekulácií o najbližšom súperovi írskeho bojovníka.
Hoci marketingové oddelenie bude zvedavé aj na to, ako reagujú na konflikty z tlačových konferencií či "stare-downov" fanúšikovia s odstupom času, celé video zďaleka nie je o Conorovi. Zopár ostrých slov na adresu súpera dokážu pred zápasom vyslať mnohí MMA bojovníci a vrie to potom aj počas pózovania pred objektívmi fotoaparátov či pri sprievodných promo akciách k jednotlivým eventom. Biznis a zárobok sa aj v UFC rokmi prepracoval na prvé miesto. Do pozadia upadla brutalita, ktorá k tomuto športu priviedla prvých fanúšikov, ale o to viac sa dbá o dobrý biznis, ktorý môže zabezpečiť aj zlá predzápasová krv.