AS mení identitu. Pribudol do portfólia k Laziu či Realu Sociedad
Od sezóny 2021/22 si budeme zvykať na AS Trenčín v novom šate. Verný síce naďalej ostáva dominantnej červenej farbe, no namiesto zaužívaného loga Asociácie športov bude po novom prezentovať v logu výrazne písmeno "T". Dôvodom je partnerstvo s odevnou spoločnosťou Macron, ktorá má vo svojom portfóliu viaceré známe európske kluby. Spomenúť možno Lazio, Real Sociedad, Sporting Lisabon či FC Nantes, no v ostatných rokoch sa spája aj s poprednými celkami menej úspešných líg. Tejto značke je už nejaký čas verná Viktoria Plzeň, Crvena Zvezda Belehrad alebo Lech Poznaň.
"Aktuálne dresy nás budú sprevádzať v čase návratu na štadión. Už dnes spoločne pracujeme na tvorbe unikátnych dresov s tematikou mesta a nášho regiónu. Mužstvo si ich bude obliekať od budúceho leta," informuje klub na svojom webe. Lichotivé slová vyslala aj samotná firma, ktorá si uvedomuje potenciál, ktorý pod Čákovým hradom je a upozorňuje na dva majstrovské tituly a dva triumfy v Pohári, nie staršie ako päť rokov. Načasovanie bude ešte silnejšie v spojení s návratom na štadión na Sihoti. "Po dva a pol roku bezdomovectva a hrania mimo nášho štadióna veríme tomu, že sa vrátime na jar domov. S tým je spojená istá sila a energia, ktorú sme medzitým stratili," priznal generálny manažér Róbert Rybníček na tlačovej konferencii.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Zmenu AS Trenčín vysvetľuje tým, že stará podoba nemala historickú hodnotu ani odkaz na tradície. To isté malo platiť aj o farbenej kombinácii. Cieľom pritom je reprezentovať mesto aj celý región a kraj, nielen doma, ale aj v zahraničí. Trenčianski futbalisti sa od roku 2013 objavili v predkolách pohárovej Európy sedemkrát a vyzvali kluby ako Hull City, Rapid Viedeň či Steaua Bukurešť. Dôležitým odkazom v logu sú aj bývalé kluby v meste. Tie na seba nadväzovali a 116 rokov vytvárali akúsi pôdu pre dnešnú podobu futbalu. A nielen toho. Zmena sa týka celej AS, ktorá zahŕňa aj florbal, bedminton, hádzanú alebo malý futbal.