Novinky - 19.05.2019 22:00

Hudáček po ostrej kritike Valábika: Na ľade si nerobíme, čo chceme

Zdroj: sita, huste.tv

Útočník slovenskej hokejovej reprezentácie Libor Hudáček uviedol na správnu mieru svoje slová po sobotňajšom víťaznom zápase v košickej Steel aréne s Veľkou Britániou (7:1) v A-skupine na 83. majstrovstvách sveta. Dvadsaťosemročný rodák z Levoče povedal pre médiá: "Tréner Craig Ramsay bol nervózny, že nehráme to, čo od náš požaduje. Ale sme Európania, Slováci. Hrali sme to, čo sme chceli my. Vyzeralo to inak, ako si to predstavoval on, ale potešili sme divákov." Valábik má vo veci jasno: "Ak by sa niekedy vo svojej kariéry pýtal, prečo s toľkým talentom a s tými šikovnými rukami a korčuľovaním nehrá v NHL alebo sa neudržal v kvalitnejšej súťaži, tak presne týmto svojím vyjadrením si na to sám odpovedal."

Novinári si však jeho slová vysvetlili inak, ako to myslel. "Určite som tým nechcel neznačiť, že odmietame hrať systém, ktorý trénerský tím pod vedením Craiga Ramsayho zaviedol, alebo že si robíme na ľade, čo sa nám zachce. Chcel som len vtipne poznamenať na účet slovenských hokejistov, že pri určitom vedení v zápase sa začneme baviť a nedodržiavať pokyny trénera. Je samozrejmé, že potom s našou hrou nie je spokojný a vyzerá inak, ako si predstavuje. Spokojní s predvedenou hrou sme však neboli ani my. Aj keď oko diváka sme potešili dobrým výsledkom. V budúcnosti, a najmä proti ťažším súperom, sa nám to môže vypomstiť. Preto si musíme dávať pozor na odkláňanie sa od systému, ktorý musíme hrať,“ dodatočne vysvetlil L. Hudáček, jeho vyjadrenie zverejnil oficiálny web SZĽH.

"Mrzí nás nedorozumenie, ktoré vzniklo v mediálnom priestore. Sme však radi, že Libor celú situáciu vysvetlil a tím sa môže sústrediť na posledný zápas šampionátu proti Dánsku. Chceme divákov potešiť dobrou hrou a skvelým výsledkom na záver," dodal mediálny manažér slovenskej hokejovej reprezentácie Peter Jánošík.

Všetky highlighty majstrovstiev sveta 2019 si môžete pozrieť na HUSTE.tv. Kto ako stojí v tabuľke MS? Prinášame aj skvelé fotogalérie z diania na ľade v Košiciach a Bratislave!

Tagy: TOP huste.tv